Fy fan va roligt

(pappa ursäkta eventuella svordomar i detta inlägg) 

Har ganska precis kommit hem från carletonville, en grannstad. Åkte med Colin här hemifrån i morse klockan 6, flög hans flygplan till platsen där jag skulle utföra mitt första fallskärmshopp. Nu är det gjort och jag har ångest för att det är över. Det var tamejfan det coolaste, roligaste jag någonsin gjort. Kan inte beskriva känslan att falla fritt 45 sek innan fallskärmen fälls ut och man seglar ner mot marken. Vi hoppade genom molnen, hur coolt är inte det? Funderar seriöst på att göra om det nästa vecka igen, jag är helt uppspelt fortfarande. Från 15000 meter, it was amazing. Jag kostade på mig film och foto och det var ju tur det eftersom colin inte fattade att man måste öppna min kamera haha ;) dessutom kan jag göra de där hemma ännu mer avundsjuka när de får se allt på video. Vet inte vad jag ska säga, vilken upplevelse, detta kommer jag definitivt minnas på dödsbädden. Instruktören och kameramannen var imponerade av mitt lugn och sa att det aldrig sett någon "förstagångshoppare" så avslappnad, hihi hade inte ens lite fjärilar i magen. Kändes otroligt säkert hela tiden måste jag säga. Har de på film när jag landar när kameramannen är chockad över mitt lugn. Han jag hoppade med, Chris var grymt duktig och han berömde mig för landningen och så =)

Lyckades ladda upp bild me, så här har ni bildbevis...enjoy

 



Postat av: Pappa

Fy fan vad avundsjuk jag blir (ursäkta svordomen) Detta blåser du mig på eftersom du åker hem innan jag hinner ner.......

2009-02-08 @ 20:48:15
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: