Effektiv

Jag är bra effektiv jag. Klockan är nu 11.34 jag har hunnit
* köra Emma till skolan
* Åkt till stallet, fixat med sweet talk
* Handlat Kaffe åt Gunilla och Colin
* Gått en promenad med hunden
* Sprungit på löpbandet
* Lagat middagen
* Duschat
* Ätit lunch

Himmel va jag är bra idag, nu blir det till att vänta på att barnen slutar skolan då är det full rulle igen. 

När jag var ute och gick med hunden, kom en sån här polis som jobbar här fram till mig. Han var jättetrevlig men raggade som bara den. Han sa att jag var den finaste kvinnan han någonsin sett, från topp till tå haha frågade om jag var modell, berömde mitt namn och jag vet inte vad haha. Vi pratade en stund eftersom han aldrig lät mig gå, jag berättade att jag kom från sverige och han sa att det var en av hans drömmar att få åka dit. Hur som helst kom därifrån efter en stund. Trots hans flirtande och att han förbrilt försökte få ut mig på en date så var han supertrevlig faktiskt. Kommer inte ihåg vad han hette. typ någonting på S eller nåt, en av de trevligaste jag mött här hittills.

Nu är min hembiljett bokad till den 21 feb, känns minst sagt lättande. Nu vet ni, synes i sverige snart.



Hej farmor och farfar va kul att ni läser min blogg, pappa skvallrade ;) hoppas allt är bra med er?! Jag och Jonathan kommer nog och hälsar på er i sommar igen om det är okej? kramar från afrika till skåneland



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: