Bränd

Jag vaknade i morse med en mindre skön känsla, bränd lite här och var på kroppen, bland annat på ögonlocken suck. Jag som aldrig bränner mig annars, typiskt. Ja ja passande att jag planerat in att åka till Rosebank för ingen sol för fröken olsson får det blir idag är jag rädd. Men solen skiner i alla fall, vilket är skönt. Jag sitter i skuggan och myser i shorts och t-shirt. Jonathans krympta t-shirt för övrigt. Tror jag ska krympa fler av hans tröjjor för denna var riktigt skön ;) 

Till er som undrat så ska jag åka hem nästa lördag så jag har börjat packa lite nu. Eftersom jag vaknar klockan 6 utan klocka och är pigg så passade jag på att göra det och städa huset idag. Är lite rädd att få övervikt bara, men det ordnar sig nog. 
ser fram emot att få komma hem till alla som jag saknar så mycket, men dock inte snön den kan jag vara utan. Men snart vänder det i Sverige, den värsta årstiden är snart slut och jag älskar våren



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: