Biltvätt och raggning

Måste bara få börja inlägget med att göra er avundsjuka, sitter på verandan och proppar i mig jordgubbar, melon och blåbär. Mycket gott kan jag lova. Jag kan också tala om att jag gjort mig förtjänt av det då jag gått en runda med stella ca 30 min sen sprungit på löpbandet 20 min. Duktiga jag =)

Har upplevt lite nya saker idag me som jag tänkte dela med mig av. Som au pair i Gunilla och Colins familj måste man hålla bilen ren och fräsh. Så jag tog min svarta pärla till colins jobb efter att jag shoppat mat, hämtade där ett car wash kort och åkte till våran mack. Tänkte liksom att jag skulle köra in i en sån här vanlig grej, ni vet. Jo visst körde jag in i en grej men det var inga maskiner som tvättade där inte utan människor som tvättade för hand, iof är jag kanske inte jätteförvånad men ändå. Så typ 4 svarta kutade runt och tvättade min bil i 180 knyck. Sen fick jag köra till en annan grej där jag fick hoppa ur så polerade dom insidan och jag vet inte allt. Samtidigt som de tvättade bilarna fick en man skoputsning (av en svart man såklart) helt sjukt, där blev jag faktiskt riktigt ställd. Han som ägde bilen satt på en hög stol som en kung så putsade en svart kille skorna åt honom, såg verkligen nedvärderande ut.   

När min bil var ren och fin bad jag en av killarna fylla luft i däcken också. Här startade själva raggningen, han frågade massor och jag svarade så klart. Han hette Phillip var född 1985 och hittan och dittan. Han tjatade om mitt nummer och jag försökte snällt förklara att jag ska hem till sverige nästa vecka och sa att han inte skulle ha någon nytta av det, men han fortsatte tjata. Han undrade om vi kunde ses i helgen, tydligen ville han visa mig för sina föräldrar, jag typ asgarva och berättade att jag har en pojkvän. Han ville då att vi skulle ses som vänner. Han gav mig en komplimang jag aldrig förrut hört, att jag har så fin och söt röst att han måste få mitt telefonnummer så han kan ringa mig när han är ledsen för han hävdade att så fort han kommer höra min röst kommer han bli glad igen. Grejjen är den att killen gav sig verkligen inte, jag försökte förbrilt komma därifrån. Så till slut fick han ge mig sitt nummer så jag fick åka hem. Sen ville han att jag skulle komma förbi nästan vecka så han kunde ge mig någonting innan jag åker hem för han ville så gärna att jag alltid skulle minnas honom. Hm vi får väl se hur det blir med den saken. 

en polis igår, en tvättabilen kille idag vad ska komma härnäst???



Postat av: eva

Så du åker hem alltså? Berätta emma :)

2009-02-10 @ 18:46:03
Postat av: malin nilsson

är det bara hem för att hälsa på ? :) x

2009-02-10 @ 23:50:24
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: