Beautiful day

Har precis solat klart nu, placerade mig själv på en handduk vid poolen runt 8 snåret i morse och har stekt till nu. kan erkänna att det stramar ganska bra på vissa ställen. Hade liksom bara solskyddsfaktor 50 så den smorde jag in lite lätt på näsan men ingen annanstans. Men hoppet finns som att komma hem lite brun iaf. Som ni kanske vet har det regnat mestadels av tiden jag vistats här nere. Colin sa att det var det värsta jan- feb på ca 10 år. Typiskt då jag ville ha värme, och hur ofta spenderar jag 5 veckor i Afrika liksom??? 

Annars händer inte mycket, det är alla hjärtans dag idag. Det firas ganska hårt härnere ( om man kan uttrycka sig så? ). Jag fick en choklad av Niclas igår som han köpt i skolan i alla hjärtans dag present. Sött tyckte jag. Han fick en kram som tack men var snabb med att påpeka att han helst var utan en puss (vilket jag också var haha).

I morgon ska jag åka på den afrikanska top roof market igen, som håller till i Rosebank mall, ca 5 min med bil härifrån. var himla trevligt att strosa runt där sist så jag passar på en gång till innan jag ska hem. Måste nog vila min lätt brända kropp i morgon ändå tror jag ;) fast jag hinner nog steka en liten stund i alla fall. 

 



Postat av: malin

ska du inte vara kvar därnere? x

2009-02-14 @ 23:36:47
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: