Baby sit

Hej allihopa då var det torsdag idag vilket betyder baby sit på kvällen Har precis stoppat om Niclas för andra gången efter att ha gjort lite gröt eftersom han var hungrig. Så nu har lugnet lagt sig och det enda som hörs är det förbannade syrsorna genom väggarna, haha. Snart har jag tillbringat 3 veckor av mitt liv här i Afrika. Är dock mycket besviken på detta väder, tror jag blir tokig det är så sabla kallt och regnigt. Som en svensk sommar typ, typiskt. Som sagt så ska jag hoppa fallskärm på söndag så vi håller alla tummar i världen på att helgen består av fint väder. Skulle dessutom vilja få lite mer färg, är lite besviken över den jag lyckats åstadkomma hittills. 

Måste berätta en lite kul sak, eller kanske skrämmande?... Hemma i sverige är det så himla noga med att billast ska vara fast spänd och hittan och dittan. Jag har kört om flera lastbilar som har haft ni vet sånna här murstenar lösa på flaket i högar högre än lastbilens kanter. Då kan jag tala om för er att när jag ser en sådan är det plattan i mattan på toyotan, livrädd att få en sån sten genom rutan eller nåt. Samma sak vad gäller coca cola haha

nej nu över till skype 



Postat av: eva

Fallskärm! Gud vad häftigt :) Se till att ha ngn som fotograferar!! :)

Hoppas du mår bra i övrigt, o börjar komma in i livet i afrika. Tänker på dej!

2009-02-05 @ 21:17:06
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: