Äntligen

Nu har värmen och solen äntligen kommit till dit jag är... Har legat vid poolen sen klockan 8 i morse, men ska pausa från solandet nu, brände min nästipp igår så jag ser ut som rudolf med röda mulen så min näsa behöver vila lite. Sitter nu och väntar på Emma vi ska bege oss till rosebank käka lite lunch och kolla i affärer. Sen ska jag nog återgå till mitt stekande. Har faktiskt fått lite färg nu =) Sen i morron hoppas vi på lika fint väder som idag så jag slipper hoppa genom moln. nej nu ska jag vara social med jonathan.

see ya



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: