Taturingsmässan

I morgon blir det nog tatueringsmässan i Stockholm =) ska bli superkul. Kanske får några idéer till framtida tatueringen. Är lite sugen på att göra mitt namn på handleden, eller någon fin text. Men den ska inte göras förrän jag är helt bombsäker på vad jag ska ha där. Det skulle vara piercare på mässan också så vi får se om jag piercar lilla pluppen i örat, är grymt sugen, har  vart de länge nu =O har man väl börjat kan man inte sluta.  Mamma och pappa dödar väl mig men de e helt okej ;)

Annars händer inte mycket idag, var meningen att vi skulle vara på hästtävling men de sket sig. Så jag borde väl plugga men vettefan om jag orkar. Kanske ska dra igång Ice Age 2 först? hm återstår att se.

Hoppas ni har en bra dag, njut den ordentligt för den kommer aldrig igen och ta till vara på varandra lite extra idag

PÅ återseende mina vänner =)


 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: