SOL

Sitter på balkongen i min ensamhet och läser Gynnings blogg. Har på morgonkvisten läst ut hennes bok "ego girl" (som jag läst förut) detta är en brud att beundra. Så mycket skit och tomult liv och hon är tillbaka på banan igen. Det är otroligt, det roliga är att hon inte framställer sig själv som ett änglabarn utan hon visar verkligen sin riktiga person, detta är imponerande tycker jag.
Ett tips att läsa hennes bok och blogg...

Hur som helst. Idag är det jobb som står på schemat. 14-20 så jag sitter mest och väntar, som man gör när man ska jobba senare. Familjen drar till SM och jag hade velat följa med men får man inte ledigt från sina plikter så får man inte. Dessutom måste jag passa Ruwne =)

Funderar på om man skulle ro ut med båten i morgonkväll och mysa på en klippa när solen går ner? får hoppas på fint väder i helgen för tänka sig jag är LEDIG. På fredag slutar mitt sommarschema och jag älskart. Ska vara ledig i tre veckor innan skolan börjar. Får se om det blir lite timextra då jag behöver skrapa ihop en hacka till Thailand. 

Njut denna soliga dag så mycket ni kan...





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: