Piercad =)

Har precis kommit hem efter en grym dag i stockholms stad med min bästa J =) Började med att styra in mot Münchenbryggeriet vid södramälarstrand, grymt fint måste tilläggas att det är. Hur som helst knatade in på tatueringsmässan och kikade runt när folk blev tatuerade och massa olika utställningar. Grymma tatuerare och mycket folk, men det var bara superkul. Hittade ett bra ställe där man kunde pierca sig på plats, så jag slog till. Lika bra att köra på en gång annars ångrar man sig bara och jag har velat ha en så länge. Fick fylla i lite papper och sen gick vi in i ett avskilt utrymme. Han som gjorde den var världens snällaste, så ödmjuk och grymt duktig =) fort gick det och gjorde inte så ont, är riktigt nöjd också så nu har jag hål i lillpluppen i örat.
Passade på att införskaffa nytt navelsmycke när jag ändå var där.

När vi hade tröttnat på det surrande ljudet av alla tatueringsmaskiner drog vi oss ner mot vattnet och tog en promenad runt gamla stan, så mysigt. Var länge sen vi bara ägnade varandra tid utan krav, me like. Tog tunnelbanan mot mörby och kom på vid tekniska att vi kanske borde kolla lite i affärer när vi ändå var inne i stan. mycket riktigt vände vi och åkte tillbaka mot t-centralen. J fick köpa sina älskade fotbollsskor och jag hittade lite basplagg på gina innan vi återvände mot Norrtälje. Käkade en tacotallric på esplanaden innan vi begav oss mot den gröna huset i skogen. 

Hade med mig kameran idag men har inte överföringssladden här så laddar upp bilderna när jag har min egna dator till hands =)

Sitter nu i sängen och kollar på miami ink och bara njuter av allt. Jag älskar mitt liv och är så tacksam för allt jag har... fridfullt känns det.

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: