Nystart

Har förträngt och förträngt men nu är det ett faktum om 12,5 h är det dags att sätta sig i skolbänken igen. Känns konstigt , annorlunda. En ny klass, nya böcker och nya lokaler. Ingen Erika, ingen Eva, nej ingen från min gamla underbara klass. Men jag känner på mig att den nya kommer bli minst lika bra, Jonna är ju där =) 
Känns som en nystart, en ny chans att lyckas. Hösten är en årstid att älska, den friska luften, trädens färger, morgondaggen som gör en blöt om fötterna och värmen av tekoppen när man kryper upp i soffan framför en film. Jag känner på mig att hösten -09 kommer vara en bra höst, en höst att minnas. 
Skolväskan är packad, nu ska jag duscha och sen väntar sängen.
Universitetet här kommer jag =)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: