Kär i havet

En av mina laster som man nog kan säga att det är, är havet. Jag är barnsligt fascinerad av havet och allt under ytan. Kanske beror det på att jag alltid bott vid havet? jag vet inte Men jag vill aldrig flytta härifrån. Det finns inget vackrare att sitta på altanen en sommarkväll och njuta av lugnet samtidigt som man ser ut över havet som speglar öar och klippor runt om... 

Har i skrivande stund precis tagit ett dopp vid stranden. Det är sommar då man känner saltvattnet droppa ner på axlarna. Dessutom blir jag bortskämd av Jonathan med pannkakor innan jag åker till jobbet. Detta är livet och jag njuter av stunden.


Jag nu på vår altan med havet som man skymtar i bakgrunden...





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: