Ett "hästigt" inlägg

Fick för mig att följa med en kompis på hästtävling idag. Träffade lite roliga människor. Bland annat min gamla tränare Marcus Westergren som frågade om jag inte kommer och rider hans hästar någon dag. Blev verkligen skitglad då han har frågat förut men jag inte fått arslet ur vagnen och ringt, trodde liksom mina skepp var brända så att säga, men ki fick jag. Jag ska ringa i veckan så får vi väl se hur mycket jag kan kombinera skola, jobb, vardagsträning och det. Men grymt kul skulle det vara i alla fall. Han är grymt duktig och det kan ge mig massor som ryttare vilket känns som en perfekt början för min och sandras framtida planer. Jag svävar på moln just nu =)

Nej nu är det dags för mig att sova, i morron ska jag trimma Ruwne lite markarbete var det tänkt.

God natt sov gott 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: