Det är så man börjar gråta <3

Jag älskar min syster, Emma, mest av allt i hela världen. Hon är den som räcker ut handen och drar upp mig, hon är den som ställer sig bakom mig och puttar på och hon finns alltid där med ett bra råd eller bara ett glädjande skratt. Utan dig skulle jag inte vara någonting. Älskar dig ♥

Detta möttes jag av när jag gick in på facebook. Jag har nog världens bästa syster. Älskade Sandra, älskade lille B bara min alltid min. Jag kommer alltid stå vid din sida, när som helst hur som helst. Och hoppar du så hoppar jag. Hoppas du vet att du alltid kan be mig om hjälp eller råd om du behöver. Min dörr kommer alltid stå öppen för dig...






Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: