Tisdag

Sitter och pluggar nu efter en ja allt annat än skön natt. Vaknade först klockan 12 av att mamma hysteriskt knackar på fönster = tokpanik trodde de va någon mördare eller nåt. Det visade sig att vi låst ut dom haha oops. Var uppe i varv men somnade om efter någon timme igen och då kommer mamma och sandra ner i källaren och pratar HÖGT till varandra = jag vaknar igen. Vaknar upp i morse, för tidigt av Sandras jä*la negerdunk i rummet intill, blir lättare galen och säger åt henne att stänga av. Men så klart blev jag ju pigg av mitt utbrott och kunde inte somna om, god morgon Emma ! Så nu pluggar jag som sagt, ska iväg och jobba sen. Stänger idag, inte så kul men va gör man inte för lite pengar?

Happy Tisdag

bjuder på min träningsoutfit bara för att jag är sjuk och inte kan springa idag *suck*





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: