Tankarna på något annat

Jag pluggar eller rättare sagt jag sitter med uppslagna böcker medan tankarna har försvunnit på annat håll. Är så velig med hur vi ska göra med lägenhetserbjudandet vi fick av min syrra. Hon bor ju i en hyresrätt, en 2:a i centrala Norrtälje. När hon snart flyttar till sthlm är frågan om vi ska hyra hennes lägenhet eller inte. Våra planer är att hyra lägenhet på landet när den är klar men de är ju ett tag kvar, i februari mars någon gång. Dessutom har vi planerat ett tag att åka till Thailand i februari och resa runt i 3 veckor för att få en paus i allt jobb och plugg. Skulle vara underbart. Men jag tror knappast att vi har råd med båda så nu står de mellan att.

Bo hemma ett tag till och kunna åka till Thailand i februari
eller
Flytta till lägenhet och få ha vårat eget men inte kunna åka utomlands


verkligen beslutsångest... HJÄLP

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: