sommar? ja tack

Sitter och pluggar i köket hemma hos mina päron regnet öser ner utanför fönstret och jag vill så gärna ha sommar nu. Det som har varit så mysigt vårväder nu ett tag, vad hände? känns nästan som om de är November igen, usch. Vaknade ganska sent idag, var uppe länge i natt. Klädde på mig mina träningskläder men när jag tittade ut åkte dom snabbt av igen. Får hoppas på lite uppehåll senare idag för jag måste röra på mig efter min djupdykning i alla böcker, annars kommer jag bli galen...
Bjuder på lite bilder

 






Postat av: Erika

Håll ut, darling, solen kommer tillbaka imorrn! =)

Glad påsk på´re!

2009-04-09 @ 18:21:35
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: