Snor och blodblåsa

Har haft den här förbannade förkylningen i över en vecka nu, har inte sprungit på 8 dagar och jag tror snart jag kryper ur skinnet ! ! ! svårt att andas i morse men jag pallrade mig iväg på en promenad i alla fall, svetten dröp och jag kanske har feber ? Kommer hem lagom tid och känner hur ont jag har i hälarna, hej blodblåsor, fan. Sitter och pluggar metod och analys nu och väntar på att bege mig till jobbet om någon timme. Låter som en toppendag, eller hur?

Men jag är inte bitter, i morgon ska jag springa ;)  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: