och jag hinner inte med

Tiden bara springer iväg med ruskig fart så jag har verkligen haft allt annat än tid för att blogga. Fullt upp och jag njuter varenda sekund av våren, älskar denna årstid. Det har hänt en hel del. Jag har jobbat med mina älskade barn, mycket trevligt, nästan så man snart vill ha egna ;). Blivit hotad av ett gäng 12-åringar, skrämmande hur vissa individer beter sig men jag kan inte annat än att tycka synd om de stackars barn som hamnar i "fel" värld usch. Har även hunnit beställa biljett ner till Halmstad så snart åker jag =) på torsdag närmare bestämt. Tankarna snurrar kring huruvida vi ska göra med eget boende eller en resa till Thailand i februari. En hel del plugg har även avklarats då jag skriver en tenta på onsdag, ser allt annat än fram emot det hoppas att jag blir godkänd denna gång. 

Nej nu orkar jag snart inte hålla mina ögonlock öppna så dags för mig att säga god natt ;)

   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: