Mysigt

Har precis lagt mig nöjd och glad i gästrummet hemma hos mammi och pappi. Vi har varit hos min mammas moster och fikat, jag älskar verkligen dom människorna och dom gör mig så glada. Folk som gör en glad ska man lägga ner mycket energi på. 

Älskar att jag har fått massa tid för mig själv med mamma och pappa idag, händer inte så ofta längre och jag saknar verkligen dom. Förut var vi ju alltid tillsammans 24 timmar om dygnet i och med hästarna och tävlingarna. Så det blir ju klart en omställning, så jag hoppas på återfall nu haha.

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: