Landat mina vänner

Har landat i Halmstad efter en ganska lååång busstur, men jag ska inte klaga för det var skönt att få göra "ingenting" ett tag. Åkte direkt ner till östra stranden där det grillades och eldades. Satt på en stock och kollade ut över havet som månen speglade sig i, mys. Sen drog folket ner till stan och vi "tråkmånsar" åkte hem för att ta plats i sängen och samla krafter för dagen som kommer i morgon. Vi hoppas på fint väder i morgon då jag ska hänga med Uffe (på stranden troligtvis) eftersom Emmelie stackarn ska tentaplugga. 

God Natt och sov gott


saknar dig Jonathan, dröm sött





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: