Jag har hittat hem

Har sådan otrolig ångest för att jag ska åka hem. Vill stanna kvar, den här staden är min stad. Det är en riktig Emmastad, helt galet. Idag skiner solen och jag har tagit en liten powerwalk, jag orkade helt enkelt inte springa. Emmelie sover och jag har precis käkat gröt, funderar på att hugga in på en macka och lite juice också, blev inte riktigt mätt. 

Idag har vi inte mycket på schemat, blir nog förmodligen en tripp ner till stranden, eftersom jag är en havsdyrkare haha. Har vi tur så hittar vi någon bänk i sanden som vi kan njuta av solen och filosofera lite på, det återstår att se.

Hoppas ni har lika fint väder som vi idag ;)





Postat av: mt*

avgudar ditt hår

2009-04-02 @ 10:28:40
URL/Bloggadress: http://mariiette.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: