Gissa vad jag precis har gjort?

Vi luktar lite ko nu, efter våran tripp till wapnö där det är mejeri. Tittade på kor, kalvar och på den underbart fina herrgården. Dit åkte vi efter att ha varit på stranden i typ 2 timmar. Legat på en fleecefilt med en stock som ryggstöd och blickat ut över havet som solen glittrade så fint i. Sjöfåglarna tittade fram och hade lite slagsmål och jag njöt av varje sekund. Man blev varm om benen av att ha jeans och nu har jag fått fräknar. Nu börjar det närma sig sommar. Jag känner mig så oerhört lycklig här nere, det känns som alla problem är borta och att livet är perfekt. Som sagt, jag har hittat hem. Ska försöka flytta min utbildning till Lund som bara ligger 1 timmes resväg härifrån, jag hoppas att verkligheten vill som mina drömmar vill. 

Vi har också sett en hel drös med humlor när vi satt på stentrappan i solen och åt kladdkaka med glass.  



Postat av: eva

va, men nej de kan du ju inte göra din kvissling! =P



2009-04-03 @ 19:50:11
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: