en nattbild bland annat

Sitter och myser i soffan hemma hos emmelie efter att ha varit ute på stan en sväng. Träffat riktigt trevliga människor och jag bara dyrkar denna stad, helt underbar. Ska försöka flytta min psykologi till hit ner, hoppas så att det går för isf kommer jag bo i Halmstad till hösten, me like =) Tror jag ska försöka få Emmelie att sällskapa mig med lite kladdkaka, får se hur det går haha. Är inte det minsta trött heller så vi får väl se hur jag ska varva ner men det löser sig nog. Tur vi inte har några planer för i morgon så jag kan sooova ut. Ska dock försöka mig på en springtur, så underbart skönt att börja dagen med det och sen gröt, det har blivit lite av mig grej =)

God natt allihopa dröm sött

jag nu




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: