En dag

Väntar på att smeten till havrebollarna ska kylas ner så jag kan rulla dom i kokos och sen gå bort med till pappa och Roffe som sliter vid bygget även idag. Har suttit i solen och pluggat en stund men vindarna är allt lite kyliga men så fort solen ligger på så värmer det skönt mot huden. Ska plugga en stund till innan jag ska in och trängas med pensionärerna på flygfyren och storhandla. Kan vara det tråkigaste som finns att handla mat. Nu är det bara 1,5 vecka kvar tills min tenta, hoppas på att klara den denna gång ;) dagen efter tentan, dvs den 30 beger jag mig mot Halmstad igen och hoppas på en underbar vecka där fylld med vår och party med Emmelie, så ska vi fira in maj också. Tänk vad fort det går snart är sommarmånaderna här, det är helt otroligt och jag längtar.

Nej nu ska jag återgå till att göra lite nytta 

Ha en underbar dag =)

  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: