taggad till tusen

idag är en bra dag, idag är en riktig peppdag... längtar tills jag åker till värmen... idag är det kallt och min pappa är en hjälte, han har stått ute i kylan och fixat så alla stallväggar är nu uppe... jag säger bara det, marmorväggar och en "instämplad" häst... ska fota i morron så ni får se.. så grymt fint jag är i extas haha

ska fixa och dona lite nu jag, har inte fått ett skit gjort idag jag...




Postat av: Emmelie

Tänkte precis på dig. På idol pratade dom om vänner. Och att även om man inte träffas så ofta så blir man inte osäkra på varandra. Och så är de verkligen för oss:). Varje gång vi ses så är det som om vi umgåtts varje dag. Spelar ingen roll hur lång tid det går. Love u. Saknar dig.

2008-11-21 @ 21:12:08
URL/Bloggadress: http://emmelieesvenander.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: