regnig fredag

har idag jobbat, var lugnt för vi hade bara 6 barn, så jag tog tag fram min husliga sida och bakade med barnen... vi bakade chokladbollar och bytte ut kakaon mot oboy pulver istället, va gör man inte om man inte har ingredienser??? hihi

det var hur som helst mycket uppskattat och kladdigt blev det, hihi
var dock slitigt på slutet då min rygg fullkomligt skrek efter vila... ont ont ont
ska mecka på tens efter jag duschat så kanske det känns bättre  i min stackars rygg

ska till jonathan senare och fredagsmysa, middag med familjen är aldrig ett fel slut  på en tung arbetsvecka-

njut nu fredagen och tänd ett extra värmeljus i detta höstruskiga väder


  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: