kvällsfunderingar

när man sätter sig ner och andas ut på kvällen kommer alla möjliga konstiga funderingar fram, i alla fall för mig... funderar verkligen på allt mellan himmel och jord, allt du kan tänka dig både bra och dåliga saker... just nu ligger de största funderingarna på julen och hur i hel*ete mina pengar ska räcka till allt som ska fixas för resan + julklappar ??? nej jag har ingen lösning för hur jag än vrider och vänder på det så går det åt skogen... hur gör man då? haha

fattig student kallas det och jag antar att jag inte är ensam om problemet... fast å andra sidan är det förbannade lyxproblem...





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: