fulla som fan

är mina dagar, fulla med än det ena än det andra.. uppbokade till tusen och det känns som att varje sekund är planerad... suck ... men de löser sig alltid som vanligt... bara att bita ihop och kämpa på =) snart är den här delkursen slut iaf, de ska bli skööönt men jag skulle helst vilja få ledig efter det och få ha jullov =) 



Postat av: Anders Skedebäck

Hittat hit och kommer att följa dig på din nya resa i livet.Det kommer att stärka dig och få din person att växa enormt tror jag.Jag vet själv vad jag fortfarande växer som människa och gör mig påmind hur liten man är på jorden.Åker snart tillbaka till Thailand för jag fryser ihjäl i Sverige.Jag sa till din pappa idag att jag följer med han ner om vi skall åka och hälsa på dig.Jack och nettan satsar på SM i år och jag har tillverkat en enkel hemsida åt henne som hon har lovat att uppdatera varje vecka och skriva om vad som händer och sker på ponnyfronten hos Stall jump.Du kan se den på www.123minsida.se/stalljump Om du vill ha min skype så är den andy.skedeback



Vi hörs din ständiga följeslagare.Anders S.

2009-01-20 @ 23:14:16
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: