första advent idag

...och det är en mysig känsla att det bara är några veckor kvar till jul =) 

var på middag hos Jonathan igår med hans familj och mormor och morfar, lika lyckat som vanligt och man äter sig alltid proppmätt på hans mammas mat =) lite synd bara att jag va skittrött och fråga mig inte varför, men det fick bli till att mest lyssna på de andras tjatter... ;) när jag är mitt rätta jag blir det oftast jag som tjattrar mest haha. Har varit hur sliten som helst den här helgen, vet inte om det är för allt jag har i mina tankar som ska fixas hit och dit och allt jag har att göra osv maybe...

om en vecka sitter jonathan i värmen i thailand , den lilla fuskisen... så det blir till att vara borta från varandra i två veckor, och när han kommer hem är det exakt 4 veckor kvar tills mitt plan går... man blir påmind om hur fort tiden går och att man verkligen bör ta till vara på ALL tid man får här på jorden. Hur som helst är min plan att få så mycket gjort som möjligt när Jonathan är borta, typ packa ner mitt rum i flyttlådor, fixa allt innan resan och plugga som en idiot börja packa och tänka på vad jag ska ha med mig, haha kul det låter ;) så jag kan få vara ledig och utan stress när han kommer hem...

nu blev det ett himla långt inlägg, så håll tillgodo ;)





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: