finns inget slut

på detta elände, vi är insnöade idag igen... känns sisådär... alla bussar fortfarande inställda, jag är orolig för att jag inte ens kommer att kunna ta mig in i morgon heller... då blire liksom 6 böcker att recensera och hur ska det gå med grupparbetet... vill heller inte missa min magnetröntgen tid idag, varför, varför ska det här hända just nu

det hade ju varit såå mysigt om det hade kommit runt jul istället



Postat av: Julia

Jag minns inte om jag svarade på sin kommentar med tack iallafall:)

2008-11-25 @ 21:05:41
URL/Bloggadress: http://ungmamma89.blogspot.com
Postat av: eva!

en recension för varje missad lektion? Hur lång då? O va blir din kompletterande uppgift för att du missar din lektion?

2008-11-26 @ 09:42:23
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: