trött men vaken

jag är så förbannat trött, men kan verkligen inte sova, har försökt och försökt. Så nu sitter jag här, gav upp mina sovtankar och ska kanske stoppa i mig lite frukost snart istället. Idag är det söndag och det betyder ny arbetsvecka i morgon. Jag misstänker att den veckan kommer springa förbi med tanke på hur fullbokad min är. 

måndag- jobb 9-19
tisdag - skola + träning på kvällen
onsdag - skola
torsdag - skola + träning på kvällen
fredag - jobb 9-19  

sen ska jag försöka klämma in att sola lite solarium också så att jag slipper vara så blek till jul när Jonathans familj kommer se ut som pepparkaksfamiljen själva ;)


Den finaste ponnyn som finns och jag i kumla, denna klass kvalade vi till SM för första gången, Colm 7 år, jag 14





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: