Trotsar vädret

Idag har jag trotsat vädret med att sola solarium, Har snöat i Uppsala och vräkt ner regn i Norrtälje, fasiken va trist väder tycker jag.

Annars en vanlig dag, har inte hänt så mycket. Förutom att jag fick mina restuppgifter för de dagarna jag var insnöad, fy fan säger jag bara, usch. Men det är väl bara att ta tag i antar jag. har nog bestämt mig för att strunta i tentan den 15 januari iaf, om jag inte får hemtenta. Kommer inte klara att skriva den så tätt inpå jag ska åka, kommer inte kännas någe bra. Nej nu ska jag börja med mina 2 PM.

Han en mysig kväll allihopa



Postat av: eva!

låter som de va skönt o sola =)



Vi ses om ngra timmar på föreläsningen, nu ska ja ut o promma o lyssna på p3 =) KRAM!!

2008-12-11 @ 07:11:45
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: