Snart så

Gick min sista dag i skolan igår, snyft, kändes jobbigt att det var sista gången med "min klass" när jag kommer hem får jag ju gå i en ny klass. Men de ska nog gå bra det me =)

Åkte hem en kortis efter skolan igår sen styrde jag polon mot Norrtälje där jag spenderade kvällen med världens bästa Emmelie och hennes kille Uffe. Riktigt mys, tedrickande och massa skratt kan inte bli bättre på en fredagkväll. 

Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen snart och styra kosan mot Norrtälje och Emmelie igen... Hon är ett bra tidfördriv och min bästaste vän =) Så får vi se vad vi hittar på för galenskaper idag, kan bli spännande =)

I morgon kommer Joanthan hem, ska bli så skönt så idag är jag happy =)

nej nu ska jag fixa, kanske börja packa?
va gör ni idag?

ps: ni ska få se en bild på min sandraklippta lugg sen, den blev fiin



Postat av: Erika

Hej stumpan!

Det är klart att det kommer att bli bra i din nya klass också när du kommer hem =0)

Du är en så varm människa, så de kommer att tycka lika mycket om dig som vi.

Skönt att du är så uppåt idag!

Kram

2008-12-20 @ 18:48:28
URL/Bloggadress: http://prickelina.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: