Och det öser ner

Fy fasiken vad det regnar ute idag, det värsta jag någonsin sett!! Börjar bli lite irriterad på att inte vädergubben kan bestämma sig för vilket väder det ska vara ute, nu kan han gärna få bestämma sig enligt mig...

Har ledig dag från skolan idag, skööönt. hade planerat så fint att bara få vara hemma och göra ingenting, men nej så blire inte för det är MASSOR jag måste fixa för resan ska bla fixa:

*Pass
*vaccination
*försäkring
*kort till internationellt körkort
*hämta ut mediciner 

och massa, massa mer....

Så jag har en del att göra idag, får se hur bra jag mår efter mina 711 sprutor jag ska få, återkommer med det senare ;) Ska åka in och fika med mormor först, träffas ju inte lika ofta sen dom flyttade från gården, så istället för att bo 50 meter ifrån varandra så har det blivit 1,5 mil.... TRIST, men sånt är livet, hoppas dom vill bo med oss sen, för jag har världens bästa morföräldrar...

Okej nu blev inlägget, lååååångt och tråååkigt så nu ska jag sluta det här och kolla efter nyårsklänningar ;)

Önskar er en  trevlig dag i regnet  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: