Mer human tid

Nu är det "mer human tid" att skriva blogginlägg om man jämför med i morse klockan kvart i 6 haha.

Håller just nu på att packa ner mitt rum i flyttlådor, suck ... Men det rullar på ganska bra ändå :D Fast det blir väldigt tomt i rummet. Ska ta tag i garderoben nu och plocka ut vad jag vill ha med mig i en låda så jag har koll på de :D Sen tror jag nog att det får räcka med packande för idag. Låter de flesta av mina pokaler och alla prisrosetter sitta uppe ett tag till, vill inte packa ner dem i kartonger än, för då kommer mitt rum verkligen bli tomt och opersonligt. 

Fint väder är det idag iaf, jag och mammi var ute på en promenix och hittade oss en fin julegran. Men vi överlämnade själva huggandet till morfar :D

Mår fortfarande illa och har bara fått i mig en halv smörgås och två pepparkakor idag, bådar inte gott för julbordet och all godis. Jag får klara mig utan i år helt enkelt :( 

Om några timmar landar jonathan också, ska bli skönt de att äntligen få ses och prata massor.  

nej nu ska jag avsluta i mitt rum sen julstäda...

Trevlig söndagseftermiddag på er 





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: