Mellandagsrea

Var med Emmelie på mellandagsrean igår, var väldans urplockat kan jag tycka, men det va väl lika bra för min plånbok =) Blev så glad för den kameran jag tittat ut var på kampanjpris på expert så en svart sådan fick följa med mig hem, vilket jag är otroligt nöjd med. Så numera är jag ägare till en svart sony cybershot t77. Den verkar vara så enkel så till och med jag klarar av den haha, så det blir bra i Afrika =)

sonyT77.jpg

 

var ute och fotade lite bilder för en stund sen för att se kvaliten och jag är mer än nöjd

 

 

 




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: