Lördagkväll

Nu är det lördagkväll och i morgon är det söndag den 21, vilket betyder att 
1. Jonathan kommer hem (med presenter haha ;) )
2. Det är den 4:e advent
3. Det är 3 dagar kvar till julafton
4. Exakt 4 veckor tills jag åker till Sydafrika
5. Sista dagen på denna helg

Så det händer en hel del. Måste verkligen ta mig i kragen och packa ner lite av mina saker i flyttlådor också, sen smått börja plocka ut kläder som jag ska ta med mig. Så kommer ju min plutt hem så jag ska fixa massor på dagen så den går fort och jag kan spendera mycket tid med han =o)

Idag har jag bara myst med världens bästa Emmelie :o) Vi har trängts med alla andra norrtäljebor på jakt efter de sista julklapparna. Eller jag va klar men inte Emmelie ;) Blev en och en annan julklapp till mig själv också, men bara vääldigt billiga då de ekar i min plånis =) Hitta en jättesmart pasport- ficka eller hur man ska säga som jag tänkte införskaffa att ha passet och mitt vaccinations bevis i så man har allt det samlat. Men det får bli till att köpa efter julen. På åhlens fanns den, och jag vill ha en lila ;)

Sen har vi mest som vanligt druckit te, ätit och snackat skit haha

här får ni se en mindre fin bild på mig men ni fattar ju hur luggen blev iaf haha 



Ha en trevlig kväll allihopa <3



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: