Jul-lov eller?

För ja det känns som jullov hela tiden, så det går inte fort att läsa inte haha, tänker hela tiden att jag är ledig. Men det är jag definitivt inte alls, här e de fasiken ingen ledighet :)

I morgon ska jag fuska, jag ska åka in till thaien och träna lite, slå på säcken lite och kanske sparka ett och ett annat ben =). det kan ju knappast bli värre i ryggen iaf. Ska bli så grymt kul, sen efter tänkte jag unna mig lite solariumsolning, gäller att passa på. Ser fram emot båda innan en hektiskt vecka. Gåre bra å träna i morgon tänkte jag fortsätta fram tills jag åker så får läkaren säga vad han vill, så det så...  Har inte tränat sen i somras typ, och det är illa. 

fattar inte varför jag inte kan ladda upp bilder, jaja ni får klara er utan 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: