Ingen ro för tillfället

Kan verkligen inte sova, men min kropp skulle behöva lite sömn... Det är säkert för att jag sov mellan 15-19 när jag kom hem från jobbet. Fortfarande feber men det värsta illamåendet har försvunnit så jag kan nog andas ut för magsjuka haha, hemskt att ha det.
Vet inte om det är all stress och alla dumma tankar som gör att jag mår lite sisådär. Jag är den värsta analysmänniska man kan tänka sig, tänker på allt ur alla vinklar och vrider på allt till sin spets. Detta både på gott och på ont, just nu på ont för i det här läget borde jag nog följa mitt hjärta...

Jag känner mig så sviken, utanför på något sätt och det gör mig sårad. Just nu tar det hårdare på mig än om jag skulle vara som vanligt, men jag är inte som vanligt. Tufft, riktigt tufft är det nu.





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: