I mörkret

Min syster släpade ut mig på en ridtur, kallt var det. dessutom hamnade vi på en skogsväg som inte var lite översvämmad. Men det gick bra och vi fick igenom hästarna, tur de =)

Var ganska kallt, man är inte van vid kylan på samma sätt nu som när man var ute flera timmar om dagen förut. Har precis kommit in nu och käkat mat. 

Har bunkrat upp med böcker, pärmar och alla skolpapper under täcket i sängen. Tänkte att jag skulle sätta mig med nästa PM, är klar med det första nu iaf. Så jag kan andas ut och ha lite ledig tid, med bland annat målning av glas i veckan.

Vill att tiden ska gå fort till nästa söndag nu, sen kan den få gå lååångsamt fyra veckor framöver =)
Gud va jag tjatar om det haha, men jag saknar så mycket.

Nej nu ska jag ta tag i sista stunden som är kvar på denna söndag

va ska ni göra?

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: