ensam och övergiven

Sitter här hemma i soffan och gråter floder för att alla har övergivit mig för annat, okej riktigt så illa är det kanske inte. Men ensamt känns det =( 

Har varit en lång dag idag, och jag erkänner hur jävla trött jag är på att plugga just nu, blä. Men som alltid, bit i det sura äpplet och kör på, inte så lång tid kvar nu och det ska bli skööönt med jul och vintermys innan jag drar mot varmare breddgrader.

I morgon är det jobb som gäller, bara kortdag för mig, så det blir lagom, mer orkar jag inte. Nästa vecka tycker jag vi kan hoppa över, tidiga mornar och sena kvällar hela veckan. men och andra sidan så är det Lucia och det är mys. Oj nu känns det som att jag först gnällt på saker men sen övertalat mig själv med något positivt efter haha vilken psykologi, på hög nivå...

nu ska jag ta fram min Ben & jerrys och kolla på sunes jul.





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: