Done and to do

Nu har jag haft ett litet ryck här hemma, har lyckats hinna med
*  städat garderoben
*  städat rummet
* slagit in alla juleklappar
* provat lite kläder, eller ja Sandra fick prova haha

När Sandra har fixat klart i stallet ska vi bege oss in till norrtan och sola och basta. Sen måste jag plugga, blev nästan klar med recensionen på boken igår, så det är målet idag att bli HELT klar. Jag får nog dock skjuta upp målandet av mina gals, eller vem vet är jag tillräckligt effektiv kanske jag hinner det med =)
Fast och andra sidan kan det ju vara skönt att ha lite att göra i veckan också ;)

nej nu ska jag plocka ihop handduk och sånt så ska vi börja bege oss...


Ge mig sommar och sol tack





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: