den eviga planeringen

Varje kväll innan en vardag är det familjeplanering här hemma hos familjen Olsson, när och var börjar och slutar vem, vem ska ha vilken bil, vem åker med vem?... haha med andra ord lite planeringskaos, men oftast löser vi det finfint. Har ni också planering på hög nivå hemma???

Det är sååå tråkigt väder och gudars vad jag längtar efter värmen, ska bli såå skönt så att åka ! ! ! Jonathan den fuskisen åker med familj till Thailand redan på lördag för att ha det förbannat bra i två veckor medans jag ska slita häcken av mig härhemma. Ska fixa allt innan resan, plugga och packa ner mitt rum i flyttkartonger, sorgligt. Efter 20 år i ett och samma hus blir det nu aldrig mer från och med Januari. Skönt med förnyelse faktiskt om jag ska vara ärlig. Har redan planerat hur jag vill ha det i min lägenhet, det kommer bli så fint så. Men först ska jag njuta av livet i Sydafrika ett år. 

Nu väntar bonde söker fru och sen duschen, får sovmorgon i morgon , behöver inte åka hemifrån förrän 9 det gillar jag. 
ha en trevlig kväll allesammans.


Barcelona 2007



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: