Bilkörning

Känns som jag spenderat 3/4 delar av dagen i en bil. körde in sandra till norrtälje, ut till bergshamra och hämtade emmelie, hem igen, in till norrtälje igen och hämtade sandra, lämnade emmelie ska om en timme åka in till norrtälje igen för att hämta en bil och hem igen, jag blir galen... haha dagen har gått superfort och jag har som vanligt inte hunnit med mycket.

I morgon ska jag in till skolan och redovisa en skitsak som jag är tokless på haha, sen ska jag fika med några från klassen eftersom det är sista dagen för mig i den klassen och förmodligen sista gången vi ses innan jag åker. Kommer blir så sorgligt, älskar min klass.





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: