andra advent

Idag är det andra advent och exakt 6 veckor kvar tills jag åker. Känns så nära nu och jag har inte ens funderat över vad jag ska ha med mig haha jaja det löser sig nog.

pluggar som en dåre nu, för att få så mycket gjort som möjligt innan jul, skulle ju vara skönt att slippa öppna böckerna över jul och nyår kan jag tycka. Men känner jag mig själv rätt kommer jag få dåligt samvete om jag inte gör det. BRA EMMA

jag vill så gärna ha ledigt, ska det vara så svårt ;)
nej usch va gnällig jag blev nu, inte bra.

ska plugga vidare innan jag och min superbil ska rulla in mot träningen, *hoppar av lycka*



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: