2 veckor och 4 dagar

Känner mig lite piggare nu, så nyårsfirande med Emmelie känns lite närmre =)

Idag är det bara 2 veckor och 4 dagar kvar tills jag åker och det ska bli så underbart kul. Ser verkligen fram emot att få bryta min vardag med plugg, träning, äta & sova med något annat. Något som för mig kommer bli en total omvändning , jag älskart och är mer än taggad. Bara vetskapen av att snart få komma ner till varmare breddgrader ger mig ett leende på läpparna.

Så fort nyår är över så är det dags för mig att packa min "lilla" resväska, med korta sommarklänningar, shorts, fina linnen och solglasögon. Okej en och en annan tjocktröjja blir de me för det blir ju trots alt vinter där nere me. Har dessutom fixat det allra mesta, så som vaccination, pass, internationellt körkort mm mm. Det jag har kvar att fixa är en resehårtork, sneakers och sista vaccinationsomgången. 

   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: