13.00

Nu ska vi snart åka in och käka på donken i norrtälje, gott säger jag. Men det får bli en jävla massa träning sen när jag kommer ner till sydafrika, oj va jag ska vara flitig på den fronten =) ska bli skönt att snart få komma ner till värmen. Men lite tufft att lämna alla här hemma. Men någon gång måste man väl klippa navelsträngen antar jag ;) så jag gör det med buller och bong, som vanligt haha. 

Slänger in lite bilder på det jag shoppade på rean igår när jag kommer hem, njut av det fina vädret allihopa ;)



Postat av: Emmelie

Jag vääntar!:D hihi. Kom snart. Saknar dig.

2008-12-29 @ 13:36:46
URL/Bloggadress: http://emmelieesvenander.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: