12 timmar och lite till

Nu har jag varit vaken en halv evighet känns det som, och helst av allt skulle jag vilja gosa ner mig i kudden och bara säga god natt. Men så blir det inte, ska snart hoppa in i duschen för jag har andra planer för kvällen... 

Har fått massor gjort idag, så jag har varit duktig, nu är mitt rum jätteklart till jul och de känns skönt, då kan man njuta av ledigheten istället.

Om fyra veckor sitter jag på ett flygplan, alldeles själv på väg mot varmare breddgrader, både skönt och skrämmande. Längtar supermycket till värmen, fryser ju ihjäl här hemma. =D 





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: