100

Nu är det mitt 100: ade inlägg på den här bloggen, har ju haft ett antal andra bloggar innan denna me =D

Ska käka middag och sen packa ihop mina grejjer för jag kommer inte hem förrän på julafton. I morron ska jag träffa bästaste Emmelie och byta julklappar, samt köpa min sista julklapp... det hände en liten olycka med min julaftonsklänning också så jag måste in till mormor me. Mamma skulle va så gullig och sy upp min volangklänning, hon sprättade framsidan, sen kom hon och berättade att hon inte kunde. Så nu hänger en slamsa med tyg som vi inte har en aning vad vi ska göra med, så mormor blir min räddning. Hoppas de går att fixa annars får det bli något annat att ha på sig.

Här kommer en bild på min lugg när den är fixad, på tiden va? :D





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: